Політика повернення товару

Ми готові повернути або обміняти будь-який товар впродовж 14 днів з дня покупки, керуючись Законом України «Про захист прав споживачів».

Ви маєте право повернути товар неналежної якості, а саме: непридатні для використання, з порушенням обов'язкових вимог до товару, з вичерпаним терміном придатності, а також доставлені в упаковці з порушеною цілісністю.

Товари належної якості поверненню та обміну не підлягають.

Для повернення товарів необхідно мати:

  • - товар, що не був у вжитку і не має слідів використання;
  • - товар в тій комплектації, в якій він був придбаний;
  • - документ, що підтверджує оплату

Для оформлення обміну чи повернення необхідно зв'язатися з нашими менеджерами одним зі способів зв'язку на сторінці контакти

Обміняти або повернути товар можна відправивши його за допомогою кур'єрської служби на адресу, яку повідомить менеджер. Транспортні витрати оплачуються покупцем окремо.

При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві протягом терміну за домовленістю сторін, але не пізніше ніж через 7 днів після дня отримання товару продавцем. Якщо оплата за товар була виконана покупцем за допомогою систем онлайн-платежів, повернення коштів відбудится на банківську картку з якої було списано кошти. Якщо оплата за товар була виконана покупцем готівкою при отриманні, необхідно вказати реквізити банківської картки або банківського рахунку менеджеру під час оформлення повернення, на які надійдуть гроші за товар.

Будь які питання, що можуть виникнути під час обміну чи повернення товару, можна вирішити, звернувшись за телефоном +38093 433 80 66 чи за допомогою електронної пошти info@raptom.com.ua